• Klient SGB
  • Zakres
    • SPOT
    • FULL SERVICE
  • Rok 2014

Konto dla młodych

W filmie reklamującym konto dla młodych Banki Spółdzielcze SGB po raz pierwszy w reklamie telewizyjnej będą kierować komunikat do młodych klientów i potencjanych klientów banku. Oferta dotyczy konta z pakietem produktów kredytowych do wyboru. Jako bardzo uniwersalną i atrakcyjną dla odbiorców potrzebę, którą można dzięki produktowi zrealizować wybraliśmy wyprowadzkę z domu rodzinnego.

Historia opowiada o usamodzielnieniu się, przejściu "na swoje", ale z dowcipnym motywem osoby, która trochę przespała właściwy moment na taki ruch. Początkowo prowadzimy fabułę w stronę "po prostu" wyprowadzki dorosłej osoby od rodziców. Dopiero po chwili odkrywamy, że bohater znacznie przekroczył wiek naturalny dla usamodzielnienia się młodego człowieka. Komizm sytuacji podbijamy jego wkroczeniem do studenckiego mieszkania, kiedy sam zdaje sobie sprawę, że coś nie gra. Oczywiście nasz właściwy bohater dwudziestolatek ogarnia sytuację i jest we właściwym miejscu we właściwym czasie (odpowiednio: bank / koniec spotu).